هشدار اداره ثبت اسناد و املاک به صاحبان سند

اداره ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به تقلب به صاحبان سند هشدار داد درخواست ثبت نام پیامکی توسط دولت الکترونیک

اداره کل ثبت اسناد و املاک کشور نسبت به کلاهبرداری به افراد دارای سند اخطار و درخواست ثبت اسناد الکترونیکی دولت الکترونیک از طریق پیامک داد. به این ترتیب افراد دارای سند مالکیت از خود مطمئن می شوند.

در حالی که اخیراً افزایش قیمت مسکن و زمین اشتهای کلاهبرداران را نیز برانگیخته است، از بسیاری از تلاش‌های کلاهبرداری در دفاتر اسناد مالکیت جلوگیری شده است. در حالی که تعداد این تلاش ها که با کار بسیار دقیق و دقیق ماموران ثبت اسناد و املاک از آن جلوگیری شد، افزایش یافت، هشدار انتقادی به صاحبان عنوان داده شد.

در حالی که تله های راه اندازی شده برای افراد دارای سند مالکیت روز به روز بیشتر می شد، حتی مواردی از کلاهبرداری متقلبانه در سند مالکیت مشاهده می شد. در حالی که شهروندان قربانی وکالتنامه و مدارک جعلی هویتی می شوند، اداره کل ثبت اسناد و املاک کشور به منظور رفع این بزه دیدگی و تامین امنیت شهروندان، اخطار پیامکی ثبت اسناد و املاک کشور از طریق دولت الکترونیک صادر کرده است.

هشدار حیاتی به کسانی که ثبت سند دارند: باید پیامک سند الکترونیکی دولت را ثبت کنید!

اداره کل ثبت اسناد و املاک کشور با صدور بیانیه ای در خصوص وقوع کلاهبرداری در سازمان ثبت اسناد و املاک اعلام کرد: هرگاه با اراده یا بدون اراده مالکان املاک و مستغلات به منظور افزایش امنیت املاک انجام شود. اطلاعات ثبت اسناد به شماره تلفن همراه صحیح و به روز اعلام شده از طریق دولت الکترونیک ارسال می شود.

درخواست ثبت نام پیامکی توسط دولت الکترونیک

با این اپلیکیشن جدید اموال غیرمنقول ثبت شده به نام شهروندان در برابر کلاهبرداری و جعل مصون می شود. در محدوده خدمات دولت الکترونیک؛ می توانید در مورد هزینه های سند مالکیت خود استعلام بگیرید و به اطلاعات سند مالکیت و اطلاعات جزییات اموال غیرمنقول دسترسی پیدا کنید. اطلاعات تلفن و آدرس را می توان اعلام کرد و می توانید از یکپارچگی شماره های TR ID که بر اساس اظهارنامه در سیستم ثبت نشده اند اطمینان حاصل کنید و از طریق دولت الکترونیک درخواست ثبت نام کنید.